Monday, September 16, 2013

Grand Prix Romania, Manisa, yeni antrenmanlar, birkaç gelecek patika (çamur) ve yol yarışı..

Day 4


Romanya'da düzenlenen SEEOC 2013'ün, public yarışı Grand Prix Romanya, benim için tam anlamıyla eğlenceye ve sezon için antrenmanlara başlamadan önce biraz haritayla haşir neşir olmaya yönelik bir yarıştı. Doğruyu söylemek gerekirse de amacına ulaştı. Yarış bize çok da yansımayan birkaç aksaklık dışında güzel organize edilmişti, araziler gayet güzeldi, parkurlar güzel planlanmıştı. Kısacası benim için gayet keyifli bir yarış oldu. Bu yarışta yanımda olan sevgili takım arkadaşlarıma, beni Romanya'ya sürükledikleri için teşekkürü borç bilirim tabi ki. :)

Ben ve Doruk mükemmel (!) arabamızda sağlam bir şekilde Bükreş'den
Ramnicu Valcea'ya ulaşmaya çalışırken. :)

Yarış sonuçlarım tabi ki o kadar parlak değil. Antrenmansız şekilde Long Distance'ı bitirebilmiş olduğum gerçeğine bile inanmak güç. Fiziksel olarak kondisyonumun düşük olması, parkurdaki rota seçimlerimde de etkili oldu tabi ki. Yine de son günkü middle distance hariç genel olarak fena olmayan bir yarış geçirdim denebilir. Yarış sonuçları vs vs için http://www.seeoc2013.fro.ro/

Romanya'dan sonra bir miktar kendime gelip, Manisa'da ilk kez düzenlenen bir yarışa gittim. İlk günü sprint, ikinci günü biraz uzunca bir middle distance şeklinde planlanmıştı. İlk günkü sprint'de yine antrenmansızlıktan kaynaklı, yürüyüşle, koşu arası bir modda sprint yarışı geçirdim. Pişmanım diyebilirim sanırım. Ama gerçekten yaşamadan bilinecek birşey değil. İnsan antrenman yapmadan koşmaya göre planlanmış bir canlı değil sanırım. Bir de bunun üstüne iki gecedir yolculuk yapıyor olmanın verdiği yorgunluk ve uykusuzluk binince, benim yaptığım şeyin yarışa benzeme ihtimali baya düşüktü zaten. 
İkinci gün yarışa çıkmadan önce daha dinlenik olduğuma inanıyordum. En azından uyumuştum. Ayrıca middle distance, sprint'e göre daha hazırlıklı olduğum bir mesafeydi. Yarış boyunca çok ciddi hatalar yapmasam da, parkurda yürümek artık hata olarak değerlendirilebilir birşey. Birkaç yerde belki daha farklı bir rotadan gidebilirdim diye düşünüyorum ancak, değiştireceğim hiçbir rota, parkurda yavaş olmamın yarattığı farkı kapatamaz. 
Bu yarışın sonuçları için bir linkim yok ne yazık ki.

Vee uzun bir aradan sonra bugün ilk defa bir koşu antrenmanına çıktım. Yeni bir antrenman programım var. Şimdilik takip edebileceğime inanıyorum. Denecek çok fazla birşey yok. Zaman gösterecek.

Asıl heyecan verici kısım ise burası; :)
23 Kasım'da Manisa'da düzenlenecek olan 1. Kademe yarışlarından önce katılmayı planladığım birkaç yarış var.

Bunlardan ilki bu haftasonu (22 Eylül) Bata Çıka Mudrace. :) Geçen sene de katılmıştım ve gerçekten bir koşu yarışı olmaktan çok öte, inanılmaz eğlenceli. Detaylı bilgi şurada; http://www.mudraceturkiye.com/

İkincisi önümüzdeki haftasonu (29 Eylül) RunIstanbul by Nike. Daha önce herhangi bir Nike yarışına katılma şansım olmamıştı. Bu sefer katılabilmeyi umuyorum. Yarın yarış kitimi almaya gidiyorum. :) Detaylı bilgi; https://runistanbul.com/

Daha sonra tabi ki (30 Ekim - 3 Kasım) İst5days. Orada tam olarak yarışmayı planlamıyorum. Asıl planladığım şey organizasyona yardımcı olmak ama İst5days ortamında ne yaparsanız yapın çok keyifli. :) Detaylı bilgi tabi ki; http://www.ist5days.com

Ve Kademe yarışından önceki son durak; olmazsa olmaz, (17 Kasım) Avrasya Maratonu.. Ama tabi ki maraton değil, bu sefer 10 km. Hem yarış tarihine yakınlığı, hem de çok sevdiğim bir abime verdiğim bir söz nedeniyle bu sefer tercihimi 10k'dan yana kullandım. Bunun linkine gerek var mı emin değilim ama yine de; http://www.istanbulmarathon.org/


No comments:

Post a Comment